Lite smått och gott

Först en uppdatering av min stalker-situation. Jag har pratat med min rektor, bara så att hon ska veta hur det ligger till. För övrigt så har jag gjort det mesta för att hålla mig borta från henne. Men hon dyker upp här och där ändå, vilket inte är så konstigt eftersom vi använder samma transportmedel till och från skolan/jobbet. Jag har börjat ta beskydd hos mina kollegor, som får sitta bredvid mig som skydd. I övrigt så ignorerar jag henne så mycket jag kan, jag sträcker mig till att säga hej, men inte längre. Jag tror att hon har börjat förstå att jag tycker att det är jobbigt. Tyvärr har jag inte haft något bra tillfälle till att be henne lämna mig ifred. Jag skulle kunna ha gjort det, men ibland har hon haft en kompis med sig, och jag vill inte ta en sån diskussion framför hennes kompis, för hennes egen skull.

Idag har jag varit hos tandläkaren på morgonen. De byggde på mina framtänder som jag har slitit på på något sätt när jag var yngre. Det gick bra. Nu har jag splitter nya tänder.
I eftermiddag ska jag och Alicia gå på ishockey. Färjestad - MODO. Det ska bli kul.


Som jag har gått och väntat och hoppats på att detta skulle bli verklighet. Punch Out till Nintendo Wii.


Kommentarer
Postat av: Alicia

http://www.lundbergs.se/default.asp?id=1444&ptid=1254&ortRef=bostad



Klicka på Herrhagen Mellqvistgatan 8a.

2008-10-07 @ 10:28:16
URL: http://aliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback