Överraskning

Nu har så äntligen Alicia kommit, och vi har börjat spela de Blob. Det är fint, och har roliga filmsekvenser mellan banorna som skulle passa in i vilken pixarfilm som helst. Banorna är stora, och har många uppdrag att utföra. Det är en fröjd att förvandla de gråa banorna till alla möjliga färger. Till en början är svårighetsfraden väldigt låg, men ju längre vi kommer stöter vi på fiender och hinder. Svårighetsgraden är fortfarande ganska låg, och ligger mest i att man ska hålla tiden. Dom elaka bläckisarna har just börjat sprida propaganda om de blob. Vilka dumisar
Än så länge spelar vi själva historieläget, och har inte utforskat vad spelet mer har att erbjuda.

Alicia hälsar ett spelet är "superfab, färggrant och fint".

Jag fick en superbra överaskning av Alicia. Hon har köpt biljetter till Håkan Hellström på Nöjesfabriken imorgon. Jag visste att han skulle komma hit, men jag hade helt och hållet glömt bort när det var. Så det blev sannerligen en överaskning. Det ska bli jätteroligt. Det var evigheter sedan jag var "ute".

Kommentarer
Postat av: Baso

Kul att höra att du äntligen fick spela och ha så kul imorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback