Barnboksnostalgi

Är det någon mer som känner igen den här klassiska barnboken?



Till vildingarnas land heter boken på svenska. Jag minns bilderna mycket tydligt från min barndom. De har verkligen lyckats porträttera vildingarna fint i filmen. Ser ut som de klivit direkt ur bokens sidor och upp på filmduken. En väldigt oväntad filmatisering, men rolig.

Såg en trailer för Brüno, Sacha Baron Cohen's nya film. Uppföljaren till Borat. Den verkar roligare än jag föreställt mig. Har alltid gillat Borat mer än Brüno, men den verkar rätt så kul.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är mer Martins förslag än mitt. Jag tycker det är något mesigt och hade hellre sett något i stil med Eddie :) Martin är dock svårflirtad.

2009-04-03 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback