Go Färjestad, Go!

Jag har kommit igång bra med min träning efter att jag var sjuk för några veckor sedan. Den senaste veckan har jag dessutom varit duktig och inte ätit chips, godis eller druckit läskedryck. Det har givit resultat. Jag har blivit sjukt tränad, och även tappat ca. 4 kilo.

Igår laddade jag ner Super Punch Out! till mitt Wii. Jag plöjde igenom de första fyra gubbarna utan motstånd. Min kamp mot världsmästarbältet fortsätter. Den 22 Maj kommer det nya Punch Out till Wii. Det blir förhoppningsvis så bra som man kan hoppas.

Idag tog Färjestad den andra segern i finalserien. Vilket betyder att de kanske kan avgöra på onsdag när jag och Alicia är där. Det skulle vara underbart.

Fyra dagar kvar till påsklov. Våren är en fin tid att vara lärare, för att inte tala om sommaren. Som för övrigt börjar kännas allt närmare.


Kommentarer
Postat av: Linda Rosing

Det kommer vara jag som kör ismaskinen i andra periodpausen på onsdag! Jag kommer vinka till dig, kommer du att vinka till mig!?

2009-04-06 @ 11:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback