Anders + Linda Rosing = något på gång

Idag har jag för första gången i år varit ute och spelat lite basket. Det var skönt, riktigt fint väder. Mina moves sitter fortfarande. Det är ett strakt vårtecken för min egen del.

I lördags åkte jag och Alicia iväg på en oväntad utflykt. Pappa ringde ifrån farmor och farfar och berättade att bilen hade gått sönder. Så vi var tvungna att ge oss ut på ett räddningsuppdrag. Det var en stor fjäder som hade lossnat. Som tur var gjorde den det då de knappt hade styrfart, om det hade hänt på motorvägen kunde det gått illa. Så nu sjunger 240:n på sista versen. Den är trots allt 24 år gammal. Den har varit familjebilen i större delen av mitt liv. Jag hoppas att de köper en trevlig förägd bil.

Det har ju ryktats om att Linda Rosing haft en pojkvän under hela inspelingen av Den rätta för Rosing. Jag tror att det kan vara jag. Hon är väldigt engagerad i min blogg. På onsdag ska hon köra ismaskinen i SM-finalen, och har lovat att vinka till mig. Jag sitter på sektion A2, rad 5. Vi ses då Linda. (Det är helt sant)

Kommentarer
Postat av: Gorillan

Nu är senaste förslaget Milton och vi är faktiskt nöjda båda två. Vi får se.

2009-04-07 @ 00:48:58
Postat av: Gorilla-skötaren

Elliot är dock fortfarande mitt förstahandsval.

Postat av: BB-Linda

Halloj Anders. Som du kanske märkte så kunde jag inte närvara ikväll. Min son var sjuk så jag vabbade lite, sa jag, fast egentligen så hade jag gömt mig i HV71s omklädningsrum och förförde dem i periodpauserna. Hoppas vi kan ses någon annan gång. Kram Big Brother-Linda

2009-04-08 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback