ingen lägenhet

Jag och Alicia fick inte den, så av oss, så eftertraktade lägenheten. Vi har sörjt den lite, men är redo att gå vidare med våra liv. Som tröst har Alicia bestämt att vi ska köpa nya blommor till min lägenhet, för att förnya den lite. Det får bli några fetbladsväxter, för om man ska kunna överleva hemma hos mig så måste man vara robust.
Idag fick jag dessutom ett sms om att mina tavlor är klara hos inramaren, och jag ska även snart få hämta min tavla från konstfrämjandet.
När jag och Alicia gick och drömde om lägenheten så var vi på Sonnelids och satt i soffor. Vi hittade en skön, som jag funderar på att köpa ändå. När man satt i den kändes det lite som att få en kram. Den kostade endast 6500:-. Helt okej för en soffa som det inte står IKEA på. Så min lägenhet kanske blir lite uppiffad som tröst.
I helgen har vi tänkt åka till Maria Westerberg och kolla vad hon har för grejer nu, jag har ju en innestående figur att plocka ut, så jag hoppas att hon täljt till något roligt.

Nu har jag jobbat i en och en halv vecka. Det känns helt okej. Jag var lite skeptisk i början, men det känns bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback