Vi har tittat på en lägenhet...

Igår var jag och Alicia och tittade på lägenheten på Filaregatan, Herrhagen. Den var jättefin. Fina tapeter, fin balkong, öppen planlösning, fint allt. Lite svårmöblerat vardagsrum, men det är ett mindre problem. Vi har tackat ja, men som det fungerar hos KBAB så kan det vara andra som också vill ha den, så vi vet inget än. Tidigast nästa torsdag får vi besked. Jag och Alicia tar dock ut allt på förhand och planerar för fullt. Så här ser planlösningen ut.



Här ser ni en vy från eniro på hur huset och lite av området ser ut. Den röda pilen pekar på lägenhetens balkong. Parken utanför huset är trevlig, när vi satt där utanför och väntade på att bli visade lägenheten kom vi fram till att det är lite som Karlstads Södermalm, centralt men ändå riktigt chillaxat.



I helgen tror jag att Pernilla, Martin och Milton kommer hit. Det skulle vara trevligt. Bäst dock för Milton att han är rumsren och inte kissar på mina mattor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback