Beyoncé rockar det!

Idag är Alicia i Stockholm och rekogniserar inför vår tripp till nästa måndag-onsdag. Det ska bli trevligt. Framför allt verkar hon ha hittat ställen att äta på. Det är ju trots allt det viktigaste för henne.
Jag har bara 4 dagar kvar nu av höstlovet. Det känns väldigt skönt. På torsdag ska vi pyssla och se på film, och på fredag är det bara avslutning. På avslutningen ska jag spela teater för mellanstadiet. Det är en liten Astrid Lindgren-pjäs som heter något i stil med "Så som dom gör i amerika". Jag spelar en klassisk korkad tjuv. Repetitionerna har varit roliga och så blir säkert också uppträdandet.

Både jag och Alicia har på sista tiden imponerats mycket av Beyoncé. Det känns som att hon tagit ytterligare några kliv. Hon osar numera självsäkerhet och rockar alla liveshower som har varit i min TV. Som den här nedanför. Därför vill vi kora henne till den bästa artisten. Inte den jag har allra varmast i hjärtat, men den bästa ARTISTEN.



Jag tror att kanske Pernilla är redo att hålla med.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Har du 4 dagar kvar av höstlovet älskling? Menar du terminen? PUSS!

2009-12-14 @ 22:09:10
Postat av: Martin

Pernilla tycker att Mariah (Carey så klart) är den bästa artisten i nästan alla kategorier! Själv tycker jag att Dr Alban är den bästa men även den största.

Postat av: Anders

Jag menar verkligen höstterminen!

2009-12-15 @ 19:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback