It's a hit

Äntligen jullov! Det känns underbart!! På avslutningen spelade jag två föreställningar av en pjäs som jag och fyra andra hade tränat in. Vi spelade först för lågstadiet och sedan för personalen. Pjäsen heter Som dom gör i Amerika av Astrid Lindgren och jag kan inte säga annat än att jag gjorde STOR succé. Det var tydligen den bästa uppsättningen i Vikstaskolans historia, och yours truly var den starkast lysande stjärnan. Det var roligt att det blev så väldigt uppskattat.

Idag åkte jag, Alicia, mams och papy och hämtade våra grejer av Maria. Så nu har jag min fina Kaj här hos mig. I mars ska hon ha en utställning på Värmlands muséum, och då kanske hon ville låna flera av mina och Alicias grejer. Det skulle vara jätteroligt att få se "våra" saker på muséet.

Imorgon ska vi åka till Stockholm. Jag är klar med all min julhandel och behöver inte stressa alls. Det ska bli jättetrevlig och skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback