Pengar fortsätter att rulla in.

Det fortsätter att gå mycket bra med mitt "gamblande". Igår sattsade jag 100 kr på lite olika NHL-matcher, och när jag vaknade nu hade pengarna arbetat och blivit 1980 kr.

Förra veckan köpte jag ett PS3, med Little Big Planet och NHL 09. Alicia har blivit beroende av Little Big Planet, vilket var ganska förutsägbart. Jag tycker också att det är kul, ibland är det sjukt utmanande, vilket är ett stort plus. Jag har på Martins råd även beställt Burnout Paradise.

Igår beställde jag en jacka, som Alicia hade hittat på Internet, och tyckte att jag skulle vara fin i. Jag tyckte också att den var fin, och lite rolig, så jag slog till, då det dessutom var 50% på den.


Kommentarer
Postat av: Baso

Du är en rik lärare

Postat av: Martin

Kom ihåg att jag varnade dig för att Burnout var kaotiskt! I natt blev Kitt stulen. Jag hyser inga förhoppningar om att återfinna honom i körbart skick.

Du får lägga till mig på din Vänner-lista på PS3an. maartyn är namnet. Killkram!

2009-01-11 @ 21:41:35
URL: http://maartyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback