Pannkaksballongen

Jag är en simpel och blygsam man, med endast värdsliga problem, som att jag är lite för smart för min omvärld. Men i ett fall står jag ut i från mängden. Jag är pannkaksgräddningens okrönte konung, alternativt savant. Idag när jag gräddade mina pannkakor så tog sig varm luft in i en pannkaka, som började blåsas upp till en ballong. Ballongkakan lättade från stekpannan och tog sin flykt upp mot köksfläkten, där dess lättantändliga gaser antände spontant och bildade ett eldigt inferno. Mina ögonbryn sveddes bort, och lämnade mig med en betydligt mer uttryckslös uppsyn.

Idag gick jag in på SATS och blev medlem. Det är ganska fint där, så där jag ska nog kunna träna. Jag inriktar mig mest på kondition. Styrketräning är ingen passion of mine. Lyckligtvis är jag en av de människor som faktiskt tycker att det är ganska roligt att springa länge och bli trött. Jag kanske ger mig på några styrkemaskiner också.
Ni kan se fram emot många uppkommande bilder av mina framtida abs, som vid det framtida tillfället givetvis kommer vara nutida, då. Om inga bilder kommer upp någonsin så kan ni föreställa er mina önsketänkta abs.

Om ni ansåg att pannkakshistorien verkade osannolik, så betyder det att ni har ett förstånd. Dock var delen med ballongkakan delvis sann. Den blåstes faktiskt upp till en halvboll-liknande form. Det var roligt. Jag önskar att den hade flugit sin kos, men ack, så blev inte fallet. Mina ögonbryn är behållna, och dessutom vackra och ytterst välformade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback