jag kommer inte på någon bra rubrik.

Om man tycker om bra musik så är den här sidan verkligt värd att kolla in. Det är SVT och Per Sinding Larsen som spelar in uppträdanden med en mängd olika artister på lite ovanliga platser. Här nedan har ni Markus Krunegård med "Jag är en vampyr", som för övrigt belönades med priset för "årets låt" på P3 Guld, så sent som igår.



Nu är skolan igång igen och rullar på som vanligt. Finanskrisen har nått ända till lilla Kil, och det måste sparas. Uppsägningar är inte uteslutna. Jag är bland de som varit anställd kortast tid, så jag sitter inte helt säker. Vi får se vad som händer helt enkelt. Jag trivs bra i Kil, men om så skulle bli fallet så hittar jag något annat vettigt.

Jag håller på att läsa en bra bok som jag fick i julklapp. Illusionen om Gud, av Richard Dawkins. Den är väldigt intressant. Jag är ganska dålig på att läsa klart böcker, jag har många som är påbörjade, och en del som jag inte har mycket kvar i, men som ändå ligger oavslutade. Men den här boken blir jag klar med på tisdag eller något, det känns bra. Sen ska jag ta vara på flytet och avsluta någon av mina oavslutade. Kanske gör jag ett nytt ryck i "och världen skälvde", någon gång ska jag ta mig igenom den.

Jag har fått Burnout Paradise, som jag beställde till mitt PS3. Det går galet snabbt för mig, och jag krashar in i alla möjliga saker. Det är roligt, men jag har problem med att hitta rätt väg. Jag har lagt in dig som min vän Martin.

Kommentarer
Postat av: Gött mos

Gött. Jag har försökt spela Fifa 09 mot min killvän Jean idag men vi fattade inte alls hur man gjorde! Vi måste spela någon gång!

2009-01-19 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback