dagen före den stora Dagen...

För några dagar gick äntligen Alicias dröm i uppfyllelse. Vi spelade inlinehockey med Markus och Martin, och Alicia fick stå i mål. Det var kul och jobbigt. Alicia var duktig och gjorde en del snygga räddningar, några satt t.o.m i plocken. Jag vann mot Markus och Martin, medan Alicia vaktade mitt mål. Hon storspelade, och jag var Henrik och Daniel Sedin. Jag tror att min vinst hängde en aning på att Markus och Martin inte gick allt för hårt åt mot mig.

Jag och Rickard har spelat sjukt mycket Killzone 2 de senaste 10 dagarna. Vi spelar online och plockar medaljer och låser upp nya grejer.
Här är våran sida för er beundran.

Ikväll ska jag och Alicia gå på Harry Potter premiären. Alicia har scorat 3 biljetter. Först hade Alicia tänkt bjuda med sin kompis Marie, men hon har åkt till norrland. Så vi bjöd Rickard, men han är på truckutbildning i Skara. Så vi hörde med Miriam om hon mot förmodan var i K-Town, men det var hon ej. Sen hörde vi med Markus, men han blev virrig och konstig när vi frågade. Så nu är det nog mamma-Karin som ska följa med.

Rickard är som sagt på truckutbildning i Skara. Han har nyss fått jobb på DHL's lager. Så nu stannar han i Karlstad, det är trevligt tycker jag. Igår natt drömde jag att han dog. Jag hoppas att han överlever truckutbildningen.

Imorgon fyller jag år. Det ska bli roligt. Alicia kommer och firar mig lite då, släktgrejen väntar tills på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback