TV och böcker

Efter min lyckade DVD-hackning så har jag tittat en massa på Freaks and Geeks. Har bara 6 avsnitt kvar nu. Sedan återstår för mig och Al-Eazy att avsluta Twin Peaks-boxen. Men vad ska jag sedan se på? 

Efter att ha läst klart The catcher in the rye samt återläst Lilla prinsen så har jag nu på Alicias inrådan tagit mig an den sista Harry Potter-boken, Harry Potter and the Deathly Hallows. Det kanske är hädelse att läsa den sista boken utan att ha läst någon av de tidigare, men det struntar jag i. Jag tycker att den är ganska bra, ungefär som filmerna. När den är utläst så ska jag läsa Doktor Glas, på Pernillas inrådan. Jag är en läsande maskin.

Igår kom jag på att walkie-talkie skulle heta gåi-prati om det var en svensk uppfinning, det är ett konstigt produktnamn, men ganska roligt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Doktor Glas är ett föredömligt val av bok! Din vän måste ha god smak ;) Okej jag är superpartisk - det är en av mina absoluta favoritböcker. Enkel, men ändå stor. Hoppas att du gillar den och inte blir besviken!

Postat av: Pernilla

Jäklar vad du läser Anders! Jag känner mig helt plötsligt lite dålig som har tuggat samma bok i snart två månader nu... Är mer än hälften nu och undrar fortfarande om den ska dra igång...



Är ni hemma nästa helg förresten? Jag, Martin och professorn funderar på att göra ett besök nämligen :) Kram

2009-08-02 @ 23:33:52
URL: http://pernillalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback