Take-away kvalitet

Imorgon ska jag, Alicia och Gunde (Alicias pappa) gå på Karlstad GP (friiidrottstävling) Det ska bli roligt. Det har jag aldrig varit på. Senast jag var på friidrott på Tingvalla var på KM (Karlstadsmästerskapen), när jag gick på mellanstadiet. Jag tävlade i längdhopp, jag tror att jag hoppade 3,80.

Idag har jag haft en städdag, samt ätit upp min pizza med "take-away kvalitet". Den var god för att vara en frusen pizza, men jag vill nog inte kalla det för "take-away kvalitet". Take-away kvalitet låter inte så himla kvalitativt egentligen...

Just nu ser jag på My super sweet 16 på MTV. Massa bortskämda ungar som tjatar på sina föräldrar och kräver alla möjliga orimliga grejer. Tjejen i det här programmet drömmer om att bli en kändisfru när hon blir stor. Det är bra att sikta mot stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback