Rösta åt oss...

Jag har ett uppdrag till min blygsamma skara läsare. Det är så att Maria Westerberg, som jag och Alicia tycker om, och har köpt mycket figurer av, är nominerad som en av kandidaterna till "Sveriges färgstarkaste kvinna". För tillfället leder hon omröstningen, men jag ber er om 10 sekunder av er dyrbara tid. Gå in och rösta på henne HÄR. Man kan bara lägga en röst per internetuppkoppling, så vi har gjort allt vi kan. Tack!

Nästa torsdag fyller jag år. 27 stycken faktiskt. Mäktigt. 27 är en fin rund siffra tycker jag. Jag gillar det. Jag kommer antagligen att passa bra som tjugosjuåring. Hoppas också att jag får många fina och dyra gåvor.

Kommentarer
Postat av: Baso

Röstat och klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback