Hurra Hurra Hurra!

Nu är jag 27 år. Alicia var har igår och firade mig med blommor och glass. God italiensk glass från Carli Choklad här i Karlstad. Jag fick en skiva med Flight of the conchords, en bok med skämt, ett ipod fodral, tovade blommor, ett par skor och kanske något mer.

Idag åkte jag ner till stan och köpte ett par tovade blommor till, så att det blev en bukett, och jag slog även till och köpte en ny mobil! Jag har ju haft min gamla tjocka mobil i minst 5 år. Jag slog till med en Sony Ericsson W995 med 8,1 megapixelkamera. Jag hade först tänkt köpa något billigare, men om jag ändå har mina mobiler i 5 år, så tyckte jag att jag kan spendera en del när jag väl köper. Så här ser den ut.



Zlatan verkar flytta till Barcelona. Det är stort. Jag började ana detta för några dagar sedan när Zlatans bästis Maxwell blev klar för Barcelona. Det sammanlagda värdet för övergången ser ut att uppgå till 800-900 miljoner kronor. Det är galet. Real Madrid och Barcelona kapprustar som vore det kalla kriget.

På tal om kalla kriget så är det ju 40 år sedan månlandningen i år, och vi tvingas stå ut med idioter som skriver att det bara var en bluff. Jag tycker också att konspirationsteorier är spännande, men alla konspirationsteorier gällande månlandningen har redan motbevisats på ett mycket tillfredsställande sätt, och inga nya konspirationsteorier har lyfts fram. Det sprider bara okunskap. Man ska vara kritisk, men inte korkad.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Wow! Vilken fin telefon du har (fått)!!!

2009-07-18 @ 13:24:13
Postat av: Hille

Grattis! i efterskott! efterskott hmm konstogt ord.. jag grattar dig efter skottet! jag vet inte vem som sköt men grattis ändå. Och du får nog vänta på dagens outfit ett tag till :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback