lång longboardtur

Nu är jag hemkommen från några dagars vistelse på Lövsjövägen. Hemma hos Alicia alltså. Vi har tittat en hel del på Twin Peaks, som Alicia köpt på DVD-box. Jag har aldrig tittat på den när det gått i repris på diverse kanaler, men nu är jag/vi fast. Den är rolig, spännande och konstig. Vi har nog tittat på 11 avsnitt och har 19 kvar tror jag. Nu befarar jag att en abstinens kommer att infinna sig när jag inte kan fortsätta titta med samma frekvens.

Jag åkte min longboard ändå från Alicia hem till mig, det är min längsta tur hittils. Det gick ganska fort, men jag blev blöt som en sjö i den tryckande värmen.

Jag har också utnyttjat mitt presentkort på Stadium och köpt ett par snygga surfshorts från Peak Performance.

Stackars lilla Jens Lekman
har fått svininfluensan och sitter i karantän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback