Semifinal, förseningar och spelvinster

Bokus är inte så snabba. Ändå valde jag bort den fria frakten till förmån för en snabbare leverans, men ändå så har de inte levererat mina böcker. Jag som vill få dem i tid tills bussresan imorgon, och imorgon lär inte posten hinna bli leverarad innan jag åker, om jag inte har mycket tur.

Igår vann Sverige mot Serbien med 3-1, och semifinalplatsen är bärgad. Fredag klockan 18.00 mot England. Så på fredag så får du vara beredd på att jag och Alicia vill se på fotboll också, Martin. Jag hoppas att du är okej med det. Sverige har gjort 9 mål på sina tre matcher. Det är annat än A-landslaget det som väl gjort 2 mål på sex matcher eller nåt i den stilen. England lär bli svåra, speciellt utan avstängda Wernblom och Bajrami, men det här landslaget kan gå hur långt som helst.

Idag vann jag 800 kr. Tack vare Sverige som vann igår, och tack vare nåt japanskt lag som gav fina odds, där jag hade lite kännedom om deras motståndares form, fråga mig inte hur, jag följer inte Japanska ligan. Men den som vet mest, vinner mest. Den senaste månaden har jag vunnit 3911 kr. Det är bra jobbat tycker jag. Sen har jag inte tagit ut allt som vinnst. Men kanske 75% av det.


Kommentarer
Postat av: Danni

Jag kanske ska lägga mina pensionspengar hos dig istället för hos alla pensionsförvatare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback