Skolavslutningsfin.

Idag har jag köpt mig lite fina skolavslutningskläder. Ett par beiga chinos samt ett par vita sådana där tygskor som alla människor har nu för tiden. Slutsumma: 1000 kr. Det kändes inte alls farligt. En fin skjorta har jag redan som jag tänker ta.

Idag läste jag att Kleerup och Markus Krunegård har släppt en EP. Den heter Lead Singer Syndrome, och finns på
Spotify. Den är helt okej. Vissa låtar lägger vikten på Kleerups arrangemang, och andra på Markus texter. Jag föredrar självfallet de Markustunga sångerna.
Markus Krunegård sätter för övrigt punkt för sommarens Allsång på Skansen-program, med ett uppträdande i det sista avsnittet, den 4:e Augusti.

Imorgon har jag noterat att Disney's Bolt släpps på DVD. Jag har ej sett den än, men har hört mycket goda omdömmen från min tjejvän Pernilla. Jag ska inhandla den ögonen bums. Det är sedan mycket möjligt att tittning dröjer, då jag och Alicia ännu ej kommit till att se på Yes man. Den har vi visserligen redan sett på bio, men den är en skrattfest som man gärna ser igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback