The UN Hunksquad!

Vår antika hunk var alltså Josef Stalin. Och nu förstår vi hur han kunde ta makten. Med det hårsvallet och den moderiktiga klädseln var han oemotståndlig för rysska kvinnor på 1900-talets början. Han omgavs alltså ständigt av kvinnor. Och där kvinnor finns samlas snart också män, som getingar till socker. Kontrollera kvinnoflödet, och du kan kontrollera allt fullständigt. Makten var hans att ta.
Denna insikt leder mig till mitt allt så eftertraktade fredspris. Planen heter "The UN Hunksquad". FN skickar en grupp populära hunkar till olika orsohärdar världen över, där de begaistrar kvinnorna och tar kontroll över landet. Just nu skulle man kunna tänka sig en grupp med Zac Efron, killen från Twilight, Johnny Depp (för de något äldre) och David Beckham, som fortfarande är enormt stor i Asien.

För några dagar sedan var jag och Al-Eazy på Stadium. Jag klädde upp henne i målvaktutrustning, vilket inte krävde så mycket övertalning, det var snarare svårt att få henne att ta av den sedan. Kolla bara vad lycklig hon är!





Alicia har för övrigt påbörjat sin resa till England och Bristol idag. Hon ska vara där och bo med sin kompis Sofia. Hon ska vara borta en dryg vecka. Vad jag ska göra under veckan förblir ett mysterium, även för mig. Idag ska jag nog åka ner till S.A.T.S och träna mig lite eller mycket. Min lägenhet behöver få en genomkörning med dammsugare och andra städprodukter. Vem vet, jag kanske t.o.m tvättar fönstren.

Igår drog U-21 EM igång för Sverige med en smäll. En positiv smäll. 5-1 vinst mot Vitryssland, och lysande vackert spel. 3 mål av Marcus Berg. Man önskar att A-landslaget kunde spela sådan fotboll. Så ta nu chansen att se det nya landslaget. Nästa match går på midsommarafton i Helsingborg och på TV4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback