Hyvönen, Shopping, Banksy och besök?

Idag har jag tränat jämte Europas vassaste handledsskott, Hannes Hyvönen. Ett av världens vassaste också för övrigt. Stackars Hannes som inte får spela i Färjestad, bara för att han är lite egoistisk och jobbig att ha att göra med, med familjen i Karlstad får han dra omkring i Finland och Ryssland. Jag önskar att Färjestad kunde ge honom syndernas förlåtelse och ge honom en ny chans.

Jag har även ägnat dagen åt lite internetshopping. Jag har köpt Lars and the real girl på DVD, samt Ghostbusters 1 & 2 till ett mycket lågt pris. Jag har också köpt Catcher in the rye av J.D Salinger, eftersom den inte gick att hitta på svenska. Den ska jag ge mig på när jag läst klart Idioten om ett par dagar.

Nu är Alicia i England. När hon nu är i Bristol så har hon turen nog att Banksy har en utställning just då.



När hon kommer hem nästa torsdag så ska hon sova hos Martin och Pernilla. Jag har tänkt att jag ska åka dit då också och träffa dem, och Milton. Jag skriver det här nu, så om Pernilla eller Martin läser detta så kan ni ju svara mig om jag är välkommen. Om ni skulle missa detta så sms:ar jag er inom kort.

Kommentarer
Postat av: BIFFEN

Det är helt okey för mig och professorn! Pernilla har dock veto-rätt.

2009-06-18 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback