Min blogg är uppstånden, fröjda dig, min själ

Linda Rosing verkar var nöjd över min bloggs uppståndelse. Allt började med att Judas förrådde min blogg, för att sedan bli fängslad hos Pontius Pilatus. Sedan förbisågs den av en folkmassa, som hellre läste Barabas blogg...resten kan ni. Korsfästelse och hela kittet. Det var ingen rolig tid. Men Bloggen är uppstånden. Fröjda sig, Linda Rosings själ.

Idag har införskaffats biljetter till matchen mellan Färjestad och Detroit Red Wings. Den 30 September. De var inte billiga. Men det är sannolikt ett unikt tillfälle.

Idag har jag fått besked om min jobbstatus. Och jag får mirakulöst nog behålla jobbet. Dock får jag byta skola. Men det känns helt okej. Jag är inte gift med Sannerudsskolan. Jag tror att jag ska må bra på Vikstaskolan också. Jag ska jobba mycket på fritids där vad jag förstod, men allt klarnar nog mer så småningom. Det hade inte varit roligt att bli arbetslös i dessa tider, så jag får vara nöjd. I mitt liv har saker och ting hittils haft en tendens att lösa sig. Fortsätt med det. Jag skulle också få jobba med 3 eller 4 andra killar/män. Det tycker jag låter bra. Lite ombyte från alla medelålders och över medel -ålderskvinnor.

Kommentarer
Postat av: Gorillan

Absolut ska min hund ha ett flashigt namn, kanske ett sånt där långt namn alla fina hundar har. Jag kan dock inte komma på något såhär på rak arm, måste nog träffa "min" hund först. Tack för professor-tipset dock, jag ska ta med mig det in i framtiden.

2009-04-02 @ 22:36:31
Postat av: Martin

Pernilla vill egentligen att vår hund ska heta Elliot men hon vågar inte erkänna det. Elliot är ett coolt namn med mycket doft av sofistikerad 1800-talsförfattare.

2009-04-02 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback