Back by popular demand

På Linda Rosings begäran skriver jag ett nytt inlägg. Jag hoppas att det kan stilla hennes hunger ett litet tag.

Idag har jag gjort högskoleprovet. Inte på riktigt. Men det låg upplagt här på Internet. Jag fick 88 rätt. Det motsvarar antagligen ca. 1,5 i poäng. Så jag är ganska nöjd med det. Jag ska nog göra det på riktigt med Alicia vid nästa tillfälle. Svenska läsförståelse var den jobbigaste och tråkigaste delen. Den skulle bli lite smått stressig om jag gjorde det på riktigt.

Jag har läst ut låt den rätte komma in. Det var en bra bok. Jag har också sett filmen, den var dock ingen bra anpassning av boken. De hade helt tagit bort en STOR del av handlingen. Jag förstår att man måste välja bort lite saker, men att helt neglegera huvudhandlingen i bokens sista halva är ganska konstigt.

Snart börjar SM-finalerna, och Färjestad får tyvärr möta HV71. Hade varit roligare att möta ett lag som har en själ (läs Frölunda). Men huvudsaken är att det blir Guld. Jag har biljetter till Final 5. Så jag hoppas att den kanske kan bli den avgörande matchen.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag råkar veta att E-type har fått 0,7 på högskoleprovet. Allt över 0,7 bör man alltså vara nöjd med.

Postat av: Linda Rosing

That's more like it! Du har väl inte missat min blogg? Den ligger på Hanky.

2009-03-30 @ 21:25:14
URL: http://www.hanky.se/lindarosing
Postat av: Linda Rosing igen

Oj då, min publicist har visst flyttat mig från Hanky. Numera skriver jag på Kanal5.se. Det är inte lätt att komma ihåg sånt här när man har så mycket att stå i som jag har.

2009-03-30 @ 21:28:32
URL: http://kanal5.se/web/rosing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback