I love you, ich liebe dich...



Idag tittade jag på när Sveriges stolthet (Zlatan Ibrahimovic) sköt hem skytteligatiteln i Serie A, med en klack dessutom. Det var en vacker stund för oss sportälskare. Det var stort när han senare tog emot Milanos hyllningar med sina söner i famnen. Det finns ingen enskild spelare som betyder så mycket för sitt lag som Ibra. Han har nu vunnit ligatiteln sex år i följd. Det är verkligheten för Serie A klubbarna under större delen av 2000-talet. Först spelar man 38 omgångar, och i slutändan står Zlatan segrande.

I fredags klippte jag mig. Min regulära frisör är mammaledig, så någon annan tog hand om mitt hår. Hon var kanske inte riktigt lika skicklig, men mitt hår är inte så svårt att få till, så det ser bra ut ändå. Jag fick lite längre lugg än vanligt, så nu ser jag ut som Robyn.

Idag har jag varit ute och glidit lite på min longboard. Rickard har nu hjälpt mig att ändra lite på truckinställningarna, så att det är lättare att svänga skarpare. Den är rolig att åka på, även fast jag är ganska dålig. Jag passar nog ganska bra in bland alla longboard-posers i Karlstad. Jag har dock ett övertag mot dom, jag vet bättre än att bära longboarden med griptapen in mot kroppen, och därmed sandpappra sönder kläderna. Anders vs. övriga longboardposers 1-0


Sveriges andra stolthet heter för övrigt Håkan Hellström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback