Publicerade fotografer

Igår var jag, Alicia, mamma och pappa på konstrunda. Det var roligt. Till och med pappa hittade en sak som han köpte. Vi var hos Maria, som gör träfigurer, som jag och Alicia har en hel del av. Hon håller på att göra en bok, så hon frågade om hon fick använda några bilder på "Narren" (en figur av henne som jag har) som vi har tagit. Vi sa att vi gärna tar fler bilder om hon vill, så då önskade hon sig några bilder på den utomhus. Det gjorde vi så gärna, så vi begav oss ut i skogen och fotade. Det blev bra bilder, som vi skickade över till henne. Så nu ska vi bli publicerade fotografer.



Om två dagar kommer Rickard hem från Chamonix. Han ska nog vidare till Oslo ganska snabbt, och försöka hitta ett jobb där. Men lite ska man nog hinna träffa honom, när han inte är ute och glider runt i mammas och pappas nya bil.

Det var ett tag sedan jag spelade på mitt PS3, men nu har jag börjat spela Be a Pro-läget på NHL09. Först tyckte jag att det lät tråkigt, men det har engagerat mig. Man skapar sin egna spelare, och så är det bara den spelaren man kan styra. Man börjar i farmarligan, och arbetar sig upp, har möten med tränaren och ägarna m.m. Min första match avgjorde jag i förlängningen, och tränarna älskade mig. I min senaste match var jag lysande, 4 mål och ett assist. Nu ska jag fortsätta klättra på karriärstegen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback