Julhandel inledd...

Första julklappen är nu i hamn och ligger gömd i min lägenhet. På tal om lägenheter så var jag och Alicia och tittade på en jättefin 2:a på Herrhagen i måndags. Den låg högst upp i ett femvåningshus och hade en trevlig balkong varifrån man kunde sitta och se ut över hustaken. Eftersom vi inte vet om Alicia är kvar i Karlstad efter nyår så tackade vi inte ja till den, då den var en aning dyr om jag skulle bli den enda hyresgästen. Den var rolig att titta på i alla fall.

Hela den här veckan har jag varit lärare, och jag måste säga att jag är nästan lite imponerad av mig själv. Det är en klass där det finns mycket osäkerhet och oro, men vi har haft en relativt lugn vecka tillsammans, även om den inte är helt till ända än (ta i trä).

Det är inte bara jag som tyckte om nedanliggande musikvideo. Nu ska den släppas som en riktig singel av Jack Whites (The White Stripes) skivbolag. Nägs fo sho.



Här är en annan video av Andy Samberg (of Saturday Night Live fame).



"I'm an Adult!"

Fler roliga videor med Andy Samberg kan du titta på
här

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag gillar julklappar :) Jag älskar dig!!

2009-11-12 @ 21:44:08
Postat av: Johannes Wessmark

Hej

En galen kille håller på att trakassera mig med kommentarer och blogg-inlägg över hela intenet. Nu hittade jag honom här också. Kan du ta bort den kommentaren som han skrev 19 nov. Den finns där du skrivit att du köpte en tavla av mig.

-------------------

Postat av: B-A

2009-11-19 @ 00:04:29

----------------------

Hör gärna av dig på min mail så jag vet att den är bortplockad. Tack för hjälpen.

Johannes Wessmark


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback