min fina tjejhalsduk...

I lördags var jag och Al-Eazy i Oslo och hälsade på min lilla lilla bror. Det var trevligt. Vi gick på staden och tittade. De hade faktiskt många ganska roliga affärer. Roligare utbud än i Stockholm skulle jag vilja påstå, det vill säga om man har lite liknande smak som undertecknad. Mer street än stekning. Jag köpte en fin halsduk på en tjejavdelning, jag modellar den på bilden nedan. Jag köpte även ett par skor, en bok och en väska. På bilden sportar jag för övrigt min dagsfärska frisyr. Rickard verkade för övrigt ha det bra i Oslo.



Tre veckor till jullovet. Det ska bli fantastiskt skönt. Att 1:a advent har kommit och gott känns konstigt. Julstämningen är på ca. 10% hittils. Jag ska toppa mig till den 24:e.
Ja, vad mer?! Jag läser Bröderna Karamazov för tillfället. Också det en jättebra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback