man kan aldrig få för många kramar...

Idag gick jag till Sannerudsskolan ett tag och hälsade på min gamla klass. Det var jätteroligt. Jag fick sanslöst många kramar och blev inträngd i ett hörn av 16 barn som gjorde sitt bästa för att överösta de andra. Jag trivs bra på min nya arbetsplats, men det är inte samma som som på fina gamla Sannerud.

Jag och Alicia ska åka till Stockholm lagom till jul i år igen (21-23 Dec). Vi var där förra året och det var jättemysigt. Vi ska bo vid Hötorget. Det brukar vi göra, och jag är så autistisk att jag inte klarar av förändringar.

Karlstad brukar oftast räcka till för mina diverse göranden. Men nu visar det sig att Filmstaden enbart visar Up på svenska. Riktigt kasst.

Den senaste veckan läste jag Dubbelgångaren av Dostojevskij. Den var bra, dock ingen Brott och straff. Idag har jag börjat på Röda rummet. Jag har inte hunnit komma in i handlingen än, men Strindberg skriver fint och skickligt, så jag har höga förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback