nyinflyttad

Efter fyra tysta månader så tänkte jag att det nu är dags att uppdatera den lätträknade skara som då och då läser min blogg. I mitt senaste inlägg var vi och tittade på den lägenhet som jag nu sitter och skriver i. Vi trivs jättebra här. Det är fortfarande lite rörigt, men snart ska vi få vardagsrummet tapetserat och då ska vi nog kunna ställa iordning allt så som vi vill ha det. Vi har målat i hallen och i köket med mycket goda resultat. Vi har en väldigt trevlig balkong och nära in till centrum.

Jag har börjat jobba på dagis också. Det är roligare än jag hade förväntat mig och folk är trevliga. Men det är ändå lite konstigt att jag hamnade där såklart. Jag har ju utbildat mig till något annat.

I fredags träffade jag en kille på stan som gick i den första klassen jag arbetade i. Dom har börjat på gymnasiet nu. Han skulle gå en fotbollslinje. Han spelade i juniorallsvenskan med Carlstad United. Kanske får se honom på TV i framtiden, det skulle vara kul. Jag minns att han var väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Baso

Vad trevligt med flytt. Jag har själv kommit iordning i nya lägenheten! :) Eller nästan iaf ;) Du kan väl skriva på msn när du har tid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback