Sportlov

Jag har inte sportat det minsta på mitt sportlov hittils, men jag är ganska nöjd med det hittils ändå. Jag och Alicia hade tänkt åka till Rickard i Oslo igår och hälsa på, men vi sköt upp det till på lördag eftersom vägverket hade utfärdat halkvarning. Så med det blev det inget. Jag har dock hunnit se hela andra säsongen av Arrested Development. Städat min lägenhet samt hunnit börja spela Heavy Rain (PS3-spel som jag inhandlat). Tyvärr har jag inte kunnat fortsätta spela eftersom Playstations världen över drabbats av nån slags bugg idag. Jag hoppas att dom löser det snarast. Heavy Rain är annorlunda och spännande. Till och med Alicia tycker att det är lite roligt att titta på när jag spelar, för hon vågar inte spela själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback